قوانین و مقررات سایت

درباره وبسایت : 

  به iabarbod.ir خوش آمدید. این وبسایت این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که از میان تعداد متنوعی از کالاها که برای فروش از طریق وبسایت فهرست‌بندی شده‌اند به جستجو و خرید بپردازید. وبسایت این خدمات را به وسیله اعطای دسترسی شما به محتوای وبسایت فراهم می‌کند ( خدمات خرید)

  این وبسایت به وسیله شرکت ایده افراز باربد مدیریت می‌شود و در هر کجا که از اصطلاح ما استفاده شده است منظور این شرکت است. دسترسی و استفاده از وبسایت و هر نوع از کالاها و خدمات خریداری شده به وسیله این شرکت فراهم می‌شود. از شما خواهشمندیم که این ضوابط و مقررات را با دقت بخوانید. استفاده از این وبسایت و یا خرید یکی از محصولات یا خدمات آن نشان می‌دهد که شما پذیرفته‌اید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیت‌هایی داشته باشید.

لازم است قبل از دسترسی و استفاده از خدمات وبسایت حتما شرایط و ضوابط پیش رو را با دقت مطالعه نمایید. سوالات خود را در مورد این شرایط و ضوابط از طریق آدرس ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.

پذیرش شرایط

شما با ادامه استفاده از وبسایت و خدمات آن نشان می‌دهید که شرایط و ضوابط را پذیرفته‌اید. هم‌چنین شما با کلیک کردن بر روی کادر قبول یا پذیرش شرایط و ضوابط موافقت خود را اعلام می‌نمایید.

خرید محصولات و ضوابط بازگشت

1) برای استفاده از خدمات و یا کالاهای وبسایت باید هزینه خرید تعیین شده در وبسایت برای محصول مورد نظر را بپردازید.

2) پرداخت هزینه خرید ممکن است از طریق یکی از ارائه دهندگان درگاه‌های پرداخت تایید شده در وبسایت صورت بگیرد. شما تضمین می کنید که برای استفاده از خدمات وبسایت با این خدمات به طور کامل آشنایی دارید و محدودیت‌های ناشی از شرایط و ضوابط مورد استفاده، سیاست حریم خصوصی و سایر مستندات قانونی دیگر را که به وسیله درگاه‌های پرداخت ایجاد می‌شوند، می‌پذیرید.

3) بعد از پرداخت، قیمت خرید به وسیله این شرکت تایید می شود. شما تاییدیه‌ای دریافت خواهید کرد که نشان دهنده این است که پرداخت شما توسط شرکت دریافت شده است و این شرکت فاکتور خرید را برای استفاده در آینده ضبط میکند.

4) این شرکت ممکن است بنا به صلاحدید خود بازپرداختی را برای بازگرداندن محصولات در بازه زمانی  5 روز در صورتی که بسته بندی محصول باز نشده باشد، فراهم کند. شما می‌پذیرید که مسئولیت هر گونه هزینه حمل و نقل مربوط به هر گونه بازپرداخت به عهده کاربر مورد نظر است.

5) در صورتی که از خرید خود (آنلاین) منصرف شده اید یا درخواست تغییر در سفارش دارید میتوانید با ارسال مشخصات خرید به ایمیل گفته شده تا 12 ساعت پس از خرید اقدام به بازپرداخت وجه و تغییر در سفارش کنید.

وجه پرداخت شده توسط شرکت بین 1 تا 2 روز کاری به حساب ارسال شده توسط شما پرداخت میشود و رسید پرداختی برای شما ارسال خواهد شد . ( نحوه اعلام انصراف از خرید یا درخواست تغییر سفارش )

ضمانتنامه محصولات ( مرجوعی کالا)

1) محصولات این شرکت با تضمین‌هایی که مطابق قوانین حمایت از مصرف کننده این کشور است، ارائه می‌شود. شما حق دارید که جایگزین یا بازپرداختی برای خرابی عمده محصول داشته باشید. شما هم‌چنین حق دارید که اگر محصولات از کیفیت قابل قبول برخوردار نبود، از ما بخواهید که جایگزین کنیم.

2) شما می‌توانید تحت این ماده ادعای ضمانت را در مورد محصولاتی که مشکل دارند، از تاریخ خرید شروع دوره ضمانت مطرح کنید.

3) برای بهره مندی از خدمات ادعای ضمانت در طول دوره ضمانت، شما بایستی مدارک خرید خود را که تاریخ خرید محصولات را نشان می‌دهد، توضیحات مربوط به محصولات و قیمت پرداخت شده برای محصولات را با اعلان کتبی به آدرس این شرکت و یا از طریق ایمیل به شرکت ارسال نمایید.

4) جایی که ادعای تضمین محصولات پذیرفته شده است، این شرکت با صلاحدید خود، همه محصولات را در طول دوره ضمانت جایگزین می‌کند و به هیچ وجه  هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. شما می‌پذیرید که به تنهایی مسئول هزینه‌های حمل و نقلی هستید که در راستای تسهیلات ادعای ضمانت ایجاد می‌شود.

5) ضمانتنامه هیچ‌گاه نسبت به موارد زیر اعمال نمی‌شود:

ظاهر محصولات عرضه شده

 نسبت به محصولاتی که قسمت بیرونی آن آسیب دیده یا خراب شده است، مورد سوء استفاده یا  دستکاری قرار گرفته است و یا در طراحی یا ساخت و ساز تغییر یا اصلاح شده است.

تحویل محصولات

1) شما می‌پذیرید که خدمات تحویل طریق شرکت‌های تحویل ثالث انجام می‌شوند (  تامین کنندگان خدمات تحویل )

2) در ارائه خدمات، این شرکت ممکن است گزینه‌های مختلف تحویل و بیمه ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات تحویل را پیشنهاد دهد. شما می‌پذیرید که این شرکت ارائه دهنده گزینه‌های تحویل و بیمه نیست و صرفا تسهیل کننده تعامل شما با ارائه دهندگان خدمات تحویل می‌باشد و لذا در قبال هیچ گونه خسارت یا آسیب، از دست دادن سود یا فرصت یا خسارت به حسن نیت که ناشی از یا در ارتباط با خدمات تحویل است، در برابر کاربران مسئولیتی ندارد.

3) در مواقعی که محصولی در طول خدمات تحویل گم می‌شود یا آسیب می‌بیند، شما باید :

به طور مستقیم با ارائه دهنده خدمات تحویل تماس بگیرید تا درخواست بازپرداخت و یا درخواست استفاده از بیمه را در دسترس داشته باشید.

از طریق ایمیل با این شرکت نیز در ارتباط باشید تا مشخص شود که چگونه محصولات در حمل و نقل آسیب دیده است، بنابراین از این طریق ما قادر هستیم که در این مورد تصمیم بگیریم که آیا ارائه دهنده خدمات تحویل به جهت چنین نقصی باید از لیست ارائه خدمات ما حذف شود یا خیر.

حریم خصوصی

این شرکت حریم خصوصی شما را موضوعی جدی تلقی می‌کند و هر گونه اطلاعاتی که از طریق استفاده شما از برنامه و یا خدمات ارائه شده است، به سیاست حفظ حریم خصوصی این شرکت مربوط می‌شود.

صلاحیت محلی

خدمات این وبسایت قابل ارائه به افرادی است که در ایران زندگی می‌کنند و لذا در صورت بروز هر گونه اختلاف در ارتباط با این وبسایت دادگاه‌های قلمرو این کشور صالح به رسیدگی هستند.

قانون حاکم

شرایط و ضوابط پیش‌رو مطابق با قوانین ایران تنظیم شده‌اند. هر گونه اختلاف یا ادعایی که مرتبط با این شرایط و ضوابط باشد، باید بر اساس این قانون تفسیر شود و حقوق طرفین و جانشینان آن‌ها نیز باید حل و فصل شود.

هر دو طرف تایید می‌کنند که مفاد این شرایط و ضوابط منصفانه و منطقی است و اعلام می‌کنند که این شرایط و ضوابط خلاف سیاست‌های عمومی و به صورت نابرابر تنظیم نشده است.

اگر بخشی از این شرایط و ضوابط براساس حکم دادگاه صلاحیت‌دار غیر قابل اجرا تشخیص داده شود، در این صورت تنها همین بخش از ضوابط و شرایط جدا شده و باقی مفاد لازم الاجرا باقی می‌ماند.