دانلود PDF لیست قیمت قالب های سیلیکونی (مخصوص سنگ مصنوعی)

خرید فقط به صورت پیش سفارش

صفحه (2)

صفحه (3)

صفحه (4)

صفحه (5)

صفحه (6)

صفحه (7)

صفحه (8)

صفحه (9)

صفحه (10)

صفحه (11)

صفحه (12)

صفحه (13)

صفحه (14)

صفحه (15)

صفحه (16)

صفحه (17)

صفحه (18)

صفحه (19)

صفحه (20)

صفحه (21)

صفحه (22)

صفحه (23)

صفحه (24)

صفحه (25)

صفحه (26)

صفحه (27)

صفحه (28)

صفحه (29)

صفحه (30)

صفحه (31)

صفحه (32)

جهت مشاهده تمامی محصولات قالب های سیلیکونی مخصوص سنگ مصنوعی از طریق دکمه زیر PDF را دانلود کنید. و همه محصولات را به صورت یکجا مشاهده کنید.

کاربرد محصولات مورد نیاز جهت ساخت اکسسوری های سنگ مصنوعی

پـــــــــــودرهای آلفا پلاس مخصوص سنگ مصنوعی

یک کیلو گرم پودر هنری آلفا پلاس نیاز به 300- 270 گرم آب با دمای معمولی و تصفیه شهری دارد. آلفا پلاس را به آب اضافه می کنید ، 30 ثانیه صبر کنید تا همگن سازی صورت بگیرد.

رنگ های خمیری الوان بر خلاف رنگ های پیگمنت پودری معدنی ، مشکل باز نشدن ندارند. و جهت استفاده در پودر سنگ مصنوعی بهتر است ابتدا انها را با آب ترکیب کرده و به پودر آلفا اضافه کنید.

این رنگ قدرت بالایی دارد و هر بطری 10 تا 20 کیلو پودر سنگ را نسبت به طیف مورد نظر رنگی میکند. همچنین میتوانید با ترکیب رنگ ها با یکدیگر رنگ سازی انجام دهید.

مزیت دیگر این رنگ ها نسبت به رنگ های پیگمنت پودری معدنی : این رنگ ها در سطح نهایی خشک شده به صورت یک دست شکل میگیرد و به صورت دانه پودر باز نشده خود را به نمایش نمیگذارند.

لاک سنگ و حلال لاک سنگ

براق کننده و ضد آب کننده سنگ های مصنوعی که با حلال (تینر خالص) جهت اجرای راحت تر رقیق شده و با قلمو (20 تا 30 درصد) و پیستوله (50 تا 60 درصد) یک یا دو دست بر روی سطح نهایی خشک شده اکسسوری مورد استفاده قرار میگیرد.

وارنیش نانو پایه آب (براق - مات)

جهت براق کننده و پوشش نهایی سنگ های مصنوعی که بزرگ ترین مزیت آن اجرای راحت و بدون بوی نامطبوع میباشد. و نسبت به لاک سنگ از مقاومت سطحی کمتری برخوردار میباشد. جهت روان سازی برای رد قلمو از مقدار کمی آب میتوانید کمک بگیرید

الیاف شیشه جهت استقامت بیشتر اکسسوری

این الیاف به مقدار 2درصد در ترکیب پودر آلفا و آب مورد استفاده قرار میگیرد و استقامت 2 برابری به اکسسوری نهایی میدهد.

رنگ های اکریلیک پایه آب روش دوم رنگ آمیزی سطحی اکسسوری و سنگ های مصنوعی میباشد. به این گونه که ابتدا کار را از قالب خارج کرده و پس از خشک شدن رنگ را با قلمو اجرا کرده و پس از خشک شدن وارنیش اکریلیک پایه آب را اجرا میکنیم.

فیکساتور و براق کننده رنگ های اکریلیک پایه آب و ورق طلا های جامد و مایع میباشد که با قلمو اجرا شده و با کمک آب میتوان آن را رقیق تر نمود که مشکل رد قلم نداشته باشد

از قلمو جهت رنگ آمیزی سنگ مصنوعی خشک شده با رنگ اکریلیک ، اجرای وارنیش و اجرای لاک سنگ بر روی اکسسوری خشک شده استفاده میشود.

پودرهای سنگ مصنوعی

آلفا پلاس

برای ورود به سایت میتوانید از طریق لینک روبه رو اقدام به ثبت نام کنید و سپس وارد شوید.

رنگ های سنگ مصنوعی پایه آب

مخصوص سنگ مصنوعی